Verzendkosten

De verzendkosten verschillen per product en per land. Een brievenbuspakket kost €3,95. Een pakket via DHL €6,25. De verzendkosten voor het geselecteerde producten zijn te vinden in uw winkelmand. Bij een besteding van €75 wordt uw bestelling gratis verzonden binnen Nederland.

Levertijd

Wij streven erna om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wij verzenden uw bestelling binnen 4 werkdagen (maandag t/m vrijdag). Bij sommige producten staat een afwijkende levertijd, dat kan wanneer een bepaalde stof niet op voorraad is. Wij verzenden uw bestelling pas als AL uw gekochte producten verzonden kunnen worden. Mocht het toch langer duren, dan nemen wij contact met je op. Verwacht je een brievenbuspakketje? PostNL bezorgt brievenbuspakket op dinsdag t/m zaterdag.

Openingstijden

Wij werken op maandag tot en met vrijdag op kantoortijden. Op feestdagen zijn wij gesloten.

Ophalen

Het is ook mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen. U plaatst uw bestelling in onze webshop. Wanneer uw bestelling betaald is nemen wij contact met u op om een ophaal afspraak te maken.

Buitenland

Wij leveren aan Duitsland, België, Frankrijk, en United Kingdom. De verzendkosten voor deze landen bedragen €10,75. Wanneer de bestelling verzonden moet worden naar het buitenland kan het langer duren. Ongeveer één week.

Betalen

Bij Mommy Makes kun je kiezen tussen de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, ING Home’Pay, SEPA overboeking, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment Button en Bitcoin. Zodra wij je betaling hebben ontvangen beginnen wij aan je bestelling. Het levertermijn gaat pas van start NA betaling.

Wat moet ik doen als de betaling mislukt?

Erg vervelend natuurlijk dat de betaling mislukt. Dit kan door meerdere factoren gebeuren. De snelste oplossing is door de bestelling nogmaals te plaatsen. Je eerdere bestelling waarvan de betaling mislukt is verwijderen wij dan weer. Wil je liever wat hulp? Neem dan contact met ons op. Ik help je graag!

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, je kunt niet achteraf aan ons betalen. Wanneer je niet direct kunt betalen, kun je kiezen voor een SEPA overboeking. Dan heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Hou er rekening mee dat wij je bestelling pas in behandeling nemen wanneer wij het bedrag hebben ontvangen. Dit kan dus je bestelling vertragen.

Wanneer kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Als je een kortingscode hebt ontvangen dan kun je die gebruiken tijdens het afrekenen. Voer de code in, in het veld ‘kortingscode’. De kortingscode is hoofdletter gevoelig. Er kan één kortingscode per bestelling gebruikt worden. Als de kortingscode niet werkt is het raadzaam om te controleren of de kortingscode nog geldig is. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, ik help je graag!

Ik wil graag een ander verzendadres doorgeven. Hoe kan dat?

Wil je een verschillend factuur en verzendadres? Dat kan en is handig wanneer je bijvoorbeeld iemand iets cadeau doet. Geef dit dan even door in het opmerkingen veld tijdens het bestellen.

verzendkosten verzenden