Klachten Mommy Makes

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Wij helpen je graag! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mommymakes.nl of contact met ons op te nemen. Je kunt ons ook bellen. Uiteraard doen wij er alles aan om het probleem op te lossen. Want de klant staat centraal. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen uw bericht te beantwoorden.

Bemiddeling

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Reviews

Wij hebben het webwinkelkeurmerk behaald en daar zijn wij trots op. Onze klanten ontvangen een mail met de vraag of zij ons willen beoordelen. Lees onze beoordelingen. Ook negatieve beoordelingen worden weergegeven op deze pagina. Waardoor jij een goed beeld krijgt wat onze klanten van Mommy Makes vinden.

klachten mommy makes