FAQ

Hier vindt je alle veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Ik help je graag!

Wat moet ik doen als de betaling mislukt?

Erg vervelend natuurlijk dat de betaling mislukt. Dit kan door meerdere factoren gebeuren. De snelste oplossing is door de bestelling nogmaals te plaatsen. Je eerdere bestelling waarvan de betaling mislukt is verwijderen wij dan weer. Wil je liever wat hulp? Neem dan contact met ons op. Ik help je graag!

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, je kunt niet achteraf aan ons betalen. Wanneer je niet direct kunt betalen, kun je kiezen voor een SEPA overboeking. Dan heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Hou er rekening mee dat wij je bestelling pas in behandeling nemen wanneer wij het bedrag hebben ontvangen. Dit kan dus je bestelling vertragen. Bekijk onze betaalpagina voor meer informatie over de betaalmogelijkheden. 

Wanneer kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Als je een kortingscode hebt ontvangen dan kun je die gebruiken tijdens het afrekenen. Voer de code in, in het veld ‘kortingscode’. De kortingscode is hoofdletter gevoelig. Er kan één kortingscode per bestelling gebruikt worden. Als de kortingscode niet werkt is het raadzaam om te controleren of de kortingscode nog geldig is. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, ik help je graag!

Ik wil graag een ander verzendadres doorgeven. Hoe kan dat?

Wil je een verschillend factuur en verzendadres? Dat kan en is handig wanneer je bijvoorbeeld iemand iets cadeau doet. Geef dit dan even door in het opmerkingen veld tijdens het bestellen. 

Door wie worden de producten gemaakt?

Alle producten die je kan kopen in onze webshop maken wij zelf, met de hand, in ons atelier in Maarssen. Uiteraard zijn de werkomstandigheden zeer goed. Je bestelling wordt met veel liefde en vakmanschap gemaakt en verpakt. 

Over welke keurmerken beschikken de producten?

Per product wordt aangegeven welk keurmerk de stof heeft behaald. Staat er bij een product niks over het keurmerk? Dan kan het zijn dan wij niet konden achterhalen of niet zeker weten welk keurmerk de stof heeft. De keurmerken die er zijn:

GOTS certificaat

GOTS staat voor Global Organic Textile Standard. De stof en kleding moet gemaakt zijn van biologisch katoen. Ook zijn er veel eisen aan dit keurmerk verbonden waarin afspraken zijn gemaakt over de arbeidsomstandigheden, het verwerken van de vezels en het bieden van een eerlijk loon. Meer informatie kun je vinden in de keurmerkwijzer

OEKO-TEX100 Keurmerk

De stof is getest op schadelijke stoffen en geeft garanties die belangrijk zijn voor je gezondheid. Stoffen en kleding met het Oeko-tex100 keurmerk bevatten dus geen stoffen die schadelijk kunnen zijn voor je huid of gezondheid.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je bestelling mag je gewoon retourneren m.u.v. de mysteryboxen. Meer informatie

Zijn de producten van Mommy Makes ook in een winkel te koop?

Onze producten zijn momenteel alleen nog in onze webshop te koop. Wel willen wij uitbreiden en hopen wij onze producten in de toekomst ook in de winkel aan te kunnen bieden. 

FAQ