Betalen

Bij Mommy Makes kun je kiezen tussen de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, ING Home’Pay, SEPA overboeking, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment Button en Bitcoin. Zodra wij je betaling hebben ontvangen beginnen wij aan je bestelling.

Wat moet ik doen als de betaling mislukt?

Erg vervelend natuurlijk dat de betaling mislukt. Dit kan door meerdere factoren gebeuren. De snelste oplossing is door de bestelling nogmaals te plaatsen. Je eerdere bestelling waarvan de betaling mislukt is verwijderen wij dan weer. Wil je liever wat hulp? Neem dan contact met ons op. Ik help je graag!

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, je kunt niet achteraf aan ons betalen. Wanneer je niet direct kunt betalen, kun je kiezen voor een SEPA overboeking. Dan heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Hou er rekening mee dat wij je bestelling pas in behandeling nemen wanneer wij het bedrag hebben ontvangen. Dit kan dus je bestelling vertragen.

Wanneer kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Als je een kortingscode hebt ontvangen dan kun je die gebruiken tijdens het afrekenen. Voer de code in, in het veld ‘kortingscode’. De kortingscode is hoofdletter gevoelig. Er kan één kortingscode per bestelling gebruikt worden. Als de kortingscode niet werkt is het raadzaam om te controleren of de kortingscode nog geldig is. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, ik help je graag!

Ik wil graag een ander verzendadres doorgeven. Hoe kan dat?

Wil je een verschillend factuur en verzendadres? Dat kan en is handig wanneer je bijvoorbeeld iemand iets cadeau doet. Geef dit dan even door in het opmerkingen veld tijdens het bestellen. 

betalen